counter strike 1.5 şifreleri nasıl yazılır, hileler nereye yazılıyor kullanılışı

8 0
Sponsorlu Bağlantılar

“cl_corpsestay” – Cesetlerin oyunda kalma zamani ( 0 – 600 saniye )

“mp_decals” – Iz limiti ( 0.000000 – 4096.000000 ) Normali : { “256.000000” }

“max_shells” – Gosterilecek maksimum mermi kovani ( 0 -1 ) Normali : (50)

“max_smokepuffs” – Maksimum cikacak duman ( 0 -1 ) Normali : (20)

“fastsprites” – Duman Bombasinin Kalitesi ( kaliteli: 0, orta: 1, dusuk: 2 ) Normali : (1)

“cl_righthand” – Silahin hizasi ( Sag el: 1 , Sol El: 0 )

“_vgui_menus” – Grafik menuler ( Kapali : 0, Acik : 1 )

“_cl_autowepswitch” – Otomatikman yerden alinan silahi kullanma – Normali : (1)

“adjust_crosshair” – Crosshair rengini degistirme ( H tusu ilede yapılır )

“hud_centerid” – Oyuncu isimlerinin ortalanmasi – Normali : (1)

“setinfo ah” – Otomatik oyun yardimi

“hud_takesshots” – Otomatik oyun sonu ekrani kaydi

“cl_observercrosshair” – Hedef nisangahi (crosshair)

“mp_timelimit” – Zaman limiti

“mp_winlimit” – Kazanma limiti

“mp_maxrounds” – Round limiti

“mp_roundtime” – Round suresi (Dk.)

“mp_freezetime” – Bekleme suresi

“mp_buytime” – Balangic parasi

“mp_startmoney” – Baslangic parasi

“mp_footsteps” – Ayak sesi

“mp_forcecamera” -Oluler icin kamera tipi ( Izleyici : O, Takim : 1, Sabit : 2 )

“mp_fadetoblack” – Olunce ekran kararmasi

“mp_friendlyfire” – Takim arkadaslarının vurulabilmesi ( Acik : 1, Kapali : 0 )

“mp_tkpunish” – Takim arkadasini olduren belirlenen round sayısı sonunda oyundan atılması

“mp_autokick” – Oynamayan veya rahatsiz eden kullanici atilmasi

“mp_hostagepenalty” – Sunucudan atilmak icin oldurulecek rehine sayisi (0 kapar)

“mp_flashlight” – El lambasi kullanimi

“sv_sendvelocity” – Gercekçi yer çekimi ve izler

“mp_autoteambalance” – Otamatik takim degisimi ( Acik : 1, Kapali : 0 )

“users” – Kullanici bilgileri

“kick [oyuncuismi]” – Oyundan atma

“kick #numara” – Uzun isimlileri atma ( numara “users” ile ogrenilir )

“kill” – İntihar etme

“cmd name” – Ana makinanin ismini degistirme

“time left” – Kalan sure (Dk.)

“votemap X” – Harita degisimi icin oylama yapimi ( X : Harita ismi )

“mp_logmessages” – Chat mesajlarini kaydetme ( Acik : 1, Kapali : 0 )

“mp_forcechasecam” – Olunce sadece takim arkadaslarini gorme ( Acik : 1, Kapali : 0 )

“name” – Oyuncu ismi degistirme

“changelevel X” – Bolum degisimi ( X : Harita ismi )

“map X” – Harita degisimi ( X : Harita ismi )

“sv_restartround (sn.)” – Oyuncu durumlarini ve zamani sifirlama

“nightvision” – Gece gorusunu acar

“drawradar” – Radari gosterir

“hideradar” – Radari saklar

“rate” ( standart: 2500 ) – Sunucu hakkindaki bilgileri gosterir

“setinfo dm” ( Acik : 1, Kapali : 0 ) – Bolum baslangicinda brifing gosterme

“mp_c4timer” – Bombanin patlama suresi

“net_graph 3″ – LAN veya Internet ortamında oynarken o andaki bağlantı durumunu gösterme

“cl_showfps 1″ – FPS’nizi ekranın sol-üst köşesinde gösterme

“scr_conspeed ####” – Konsolun açılış hızını değiştirme

“scr_centertime #.##” – Oyun esnasında ekrana gelen yazıların ekranda kaç saniye kalacağını belirleme

“hud_centerid 1″ – Silahınızı bir oyuncuya doğrulttuğunuzda o oyuncunun nickinin ekranın sol alt köşesi yerine tam ortasında gösterilmesini saglama

“hud_saytext_time #.##” – Ekranın sol-alt köşesinden akan yazıların her bir satırının kaç saniye boyunca görüntüleceğini belirleme

“hud_fastswitch 1″ – Herhangi bir slottaki silahı hızlı seçme

“hud_deathnotice_time #.##” – Ekranın sağ üst köşesindeki kimin öldüğüne dair frag ikonlarının ve yazıların kaç saniye ekranda kalacağını belirleme

“con_color “### ### ###” – Konsol ve ekranda akan yazıların rengini değiştirme

“condump” – Console’da gorunen tum yazıları condump.txt adlı dosyaya kaydetme

“brightness #.#” – Default olarak gelen parlaklıgı degistirme

“gamma #.#” – Default olarak gelen parlaklıgı degistirme

“mp_playerid” – Oyuncu bilgilerini gosterir ( Herkes: 0, Takim: 1,
Hickimse: 2 )

“allow_spectators” – Ziyaretcilerin girebilmesi ( Acik : 1, Kapali : 0 )

“banid [zaman] [numara] kick [oyuncuismi]” – Belirli zaman boyunca oyundan atma

“sv_restart” – Oyunu kisa yoldan tekrar baslatma

“sv_password” – Oyunu kısa yoldan sifreleme

“mp_kickpercent” – Oyundan atma ( Makimum : 1, Minimum : 0 )

“sv_allowdownloads” – Her turlu yuklemeyi acma ( Acik : 1 , Kapali : 0 )

“sv_send_logos” – Ozel logolar gozukur ( “sv_allowdownloads” acik olmali )

“sv_send_resources” – Her turlu ozel kaynagi yukler ( “sv_allowdownloads” acik olmali )

“cl_forwardspeed 999″ – Hizli ileriye yurume

“cl_sidespeed 999″ – Hizli yana yurume

“cl_backspeed 999″ – Hizli geriye yurume

“cl_bob 0″ – Silahin hareket etmesini engeller

“cl_bobup 0″ – Daha iyi nisan acisi

“cl_bobcycle 0″ – Silahi daha geriden gosterir

“sv_cheats 1″ – Hileleri aktif etme

“gl_zmax 0″ – Duvarlardan gorme

“sv_clienttrace 99999999″ – Otomatik nisan

“bind “X” “command”” – Tuslari degistirme ( X: Tus, Command: Komut )

“deathmatch” – Olum maci ( Acik: 1, Kapali: 0 )

“waypoint on noclip” – Duvarlardan gecme ( Podbot 2.5 yuklu olmalidir )

“gamedir X” – Oyun degisimi ( X: Oyunun klasor adi. Orn: valve,tfc… )

“slist” – Sunucu listeleri

“locallist” – Yerel sunucu listeleri

“retry” – Baglanilamiyan sunucuya tekrar baglanmayi deneme

“user X” – Oyuncu ozelliklerini gorme ( X: Oyuncu ismi )

“noclip” – Duvarlardan gecebilme

“sensitivity X” – Mouse hizi ( X: 0 – 10 arasi bir sayi )

“give item_X” – Nesne alimi ( X: Nesne adi. Orn: “suit” ) *Sadece Half-Life

“Jasonmode on” – Botlarin sadece bicak kullanmasini saglar. *Pod-Bot

“quit / exit” – Oyundan cikis ))

Sponsorlu Bağlantılar

Yorum Yapılmamış --> "counter strike 1.5 şifreleri nasıl yazılır, hileler nereye yazılıyor kullanılışı"

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *