gta san andreas çiş yapma şifresi sigara içme sarhoş olma içki içme hile kodu

448 114
Sponsorlu Bağlantılar

gta san andreas çiş yapma şifresi sigara içme sarhoş olma içki içme hile kodu

Gta San Andreas oyununda oturmanıza, duvara yaslanmanıza, işemenize ve birkaç hareket daha yapmaya yarayacak hileyi indirip oyuna dahil edebilirsiniz.

Dosyayı indirmek için : http://adf.ly/384lP

Dosyayı indirdikten sonra oyunun kurulu olduğu klasöre gidip, models klasörüne girip txt dosyasının içerisine atacaksınız.,

Hileyi aktifleştirdikten sonra aşağıdaki tuşlarla hareketleri yapabilirsiniz :

[NUM2 + NUM4] = oturma
[NUM2 + NUM7] = sigara içme
[NUM2 + NUM8] = içki içme
[NUM2 + NUM9] = sarhoş olma
[NUM2 + NUM6] = çiş yapma

Yeni Konumuz Yayınlandı! Dikkat!! Gta san andreas sigara içme hilesi şifresi için tıklayınız!! (denendi kesin çalışıyor!!)

GTA San Andreas sigara İçme Şifresi

Aramalar: gta san andreas sigara içme şifresi, gta san andreas sigara içme

gta san andreas sigara ile  ismetcan23
GTA hileleri arasına bunlarda katıldı artık. Yeni aktivitelerimiz arasına “sigara içme“ olayı da eklenince oyun iyice renklendi.

Yeni Konumuz Yayınlandı! Dikkat!! Gta san andreas sigara içme hilesi şifresi için tıklayınız!! (denendi kesin çalışıyor!!)

İŞTE GTA SAN ANDREAS SİGARA İÇME RESMİ:


GTA San Andreas sigara İçme Şifresi

[NUM2 + NUM7] = sigara içme

Hileyi kullanabilmek için aşağıdaki dosyayı indirip oyuna dahil edin. Dosya inince oyunun kurulu olduğu dizini açın, models klasörüne girin ve txt dosyasının içine atın. Bu kadar.

DOSYAhttp://www.gta-modding.it/area/uploads/431_sit_smoke_drink.rar

 Yeni Konumuz Yayınlandı! Dikkat!! Gta san andreas sigara içme hilesi şifresi için tıklayınız!! (denendi kesin çalışıyor!!)

Sponsorlu Bağlantılar

114 Yorum --> "gta san andreas çiş yapma şifresi sigara içme sarhoş olma içki içme hile kodu"

  1. off bu etkinleştirme nasıl yapılyıor bide bn hileyi indirip txt ye attım bişe olmadı acaba bnmi yapamadım ::(((((((((((((((

  2. buğra

    kürşad sana katılıyorum bu etkinleştirme nasıl olcak gta da bi şey yazıo site onami gircez

  3. cem

    off bu etkinleştirme nasıl yapılyıor bide bn hileyi indirip txt ye attım bişe olmadı acaba bnmi yapamadım ::((((((((((((((

  4. cem

    yardım edn bn yapamıyorumki ayol ya nerden indiriliyor haklısın melek bna yardım edin ne olurrr…

  5. YA ARKADAŞLAR BEN SORUNU CÖZDÜM SORUN O DOSYA BENDE O DOSYA CS DOYASI OLARAK GEÇİO ÇALIŞMASI İÇİN TXD DOSYASI OLMALI BU DOYA BOZUK AMA YAPANLAR NASIL YAPTI ANLAMADIM???? ARKADAŞLAR VE YADA BANA SİZ ONU NASIL TXD DOSYASI YAPACAĞIMI SÖYLEYİN BENDE YAPAYIM
    İSYANNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. cem num hani şey varya kavyenin sol tarafında sayılar var onun kilidini aç NUM LOOK a basınca ışık yanacak sonrada 2 ye bas sonrada … o sayılardan tekine bas

  7. ali

    arkadaşlar bendeki dosya cs onu nasıl txd yapacağım? cs halinde txd yerine attım ama çalışmıyor.

  8. doğuka nazar aras

    arkadaşlar ben indirdim hiç bişey olmadı aktiftleşmedi nasıl aktiftleştiricem adam ancak yere bakıyor veya kolyuğa bakıyor çıldırcam

  9. bilgilendirici :)

    arkadaşlar ben dosya indirmedim ama yorumlarınıza baktım cs dosyasını nasıl txt yapcağınızı sölüyonuz cevap: dosyanın adı kalsın örnek.txt sonuna (.txt) koyun ismini değiştirin budur yani ve num2 filan kontroll ayarlarından değişirin ve yapmanız içinde türkçe menü dosyasını indirin bu kadar :D

  10. yardım

    bende txd dosyası var txt nerde ayrıca ben cleo modunu yükleyemedim gibi :D bi arkadaş anlatırsa sevinirim kaç aydır bu modu yüklemeye çalışıyorum

  11. yardım

    gerek kalmadı arkadaşlar sorun çözüldü hatta durma menüsünün altında cleo3 yazıyor ama num lock tuşunu bulamadım :D

  12. muro

    Arkadaşlar bilgisizsiniz bayagı bi anlaşılıyo num num num dedigi numara tuşları klvyenin sag köşesinde oluyo çalışması içinde numlock tuşuna basıp açmak gerekiyo bu yanii amma stres yaptnz haa bazı eski laptoplarda bu yok girip klavye ayaralarından oyunnun tuş atamasını yaparsanız olup biter yani olay bu

  13. KROMAN

    YHAA num loc k falan yaptım da Num 2 + Num 4 yazıo o şekilde yapıom ama calıstırmıyor neden =???

  14. ya arkadaşlar bi sorun var bkarmısınız ben araba hoplatma görevini yaptım adamı 3000 puanla geçtim ama adam kabul etmedi

  15. num lock tuşu sağ alttaki sayıların üstünde / işaretin yanında num lock yazıyor o işte num lock !

    arkadaşlar num lock tuşu sağ alttaki sayıların üstünde / işaretin yanında num lock yazıyor o işte

  16. beyler

    ya hıle çalıstı yolda geçen adam çışini yapıo oturuyo sarhos oluyo ama ben yapamıom numları çalıştırdım ama olmuyo

  17. beyler

    arkadaşlar bu bir mod mesela weapons modunu nası mausenın sağ tuşu+shift tuşuyla açıyoruz buda öyle bir şey sanırım ama num lock la alakası yok ilk adımın ilk aktifleştiricez sonra num locku aççaz ama aktifleştirmek hani tuş işte o sorun

  18. Eren Erdem

    Ay ne kadar beyniniz var sizin bu bir cleo moddur cs dosyaları olur txd değil ilk defa cleo mod indrecekseniz google a cleo 3 indir yazın yüzlerce çıkar birini indirin 4 tane şey olacak onları san andreas ın içine atın.num yani numlock tur normal 1-2-3-4-5-6-7 diye ama toplu olan kılavyenin sağ tara fındaki yerden yapınız bu kadar basit yüzlerce mod vardır bir klasör cıkacak 4 tane seyden cs leri ona aatacaksınız NOKTA

  19. mustafa

    ya bu sadece bir cleo modu indirin sonra gta san andreas ın dizine çıkartın. ardından [sitsmokedrink] programını indirin. daha sonrada onu cleonun içine atın. oyununuzu açın. NUM2+4=oturur. NUM2+6=çiş yapar afedersiniz NUM2+7=sigara içer NUM2+8=içki içer sarhoş olur… TEŞEKKÜRLER!!! EMEĞE SAYGI…

  20. FIRAT BEYAZ

    YA BEN YAPAMADIM SİTSMOKEDRİNKİ TXT,CLEO,MODELS HER TÜRLÜ DOSYANIN İÇİNE ATTIM NUMLOCK VAR ÇALIŞIYOR AMA OTURMUYOR BİRŞEY OLMUYOR LÜTFEN YARDIM EDİN BİRŞEY YAZIN YAAA CLEO AKTİFLEŞTİRİLMEMİŞ OLABİLİRMİ BİRŞEY YAZIN…

  21. Hepiniz Yanlış Biliyonuz

    Arkadaşlar hepiniz yanlış biliyonuz çoğunuz yapamamışsınız önce cleo 4.1i gta san andreasın kurulu olduğu yere kurun sonra orda CLEO diye bir klasör oluşacak rarı indirip dosyaları oraya atın ve oyuna girin olacaktır

  22. yahu kardaş ben buldum cleo dosya yı indirdim ama on dan sonra napacağımı bulamadım yardım allah rızası için

  23. arkadaşlar num yukarı aşağı sol sağ var ya onun yanında sayılar var * yanında / var onun yanında num lock var

  24. ya ben bütün görevleri tamamladımda sadece 1 tane yapamadım nasıl olucak ????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. yardımcı

    ilk baş num lock açın sonra onun altındakı tuşları kullanın ilk baş cleo 3 programını indirin

  26. Hakan

    yahu numlock sağdaki tuşlar indirdipğiniz klasörüde txt dosyasına atın o aktifleşecek ztn la

  27. taktikefendisi

    yaw bn cleo dosyası filan indirmedim tabi indirdimde onceden çalısmadı sora orda ole duruodu bı seye yaramıodu bunu ındırdım sora txd ye attım olmadı mod çalısıo ama bn yapamıodum sora cleo ya attım tabı sız cleoyu ındırceksınız bnde zaten oldı ıçın ındırmeme gerek kalmadı cleoya attım sora oyun agırdım çalıstııı evdekı tualetlere ısıom filan sora arabaların ustune oturuom bnı sehırler arası gezdiriolar :D filan

  28. batuhan

    la arkadaşlar hani numara yazdığımız yer var ya orda num lock yazıyo num lock la 4 aynanda basın hile aktif olur

  29. Emir Can

    yapamayan arkadaşlar için sanny builder denen programı indirin daha sonra cleo3’çü indir ve sitsmokedrink.cs yazan şeyi cleo dosyasına atın yanlız sanny builder program filesin içinde yükleyince klasör olarak geliyor ama cleo3’çü oyununuzun yüklü olduğu dosyaya atacaksınız ve sanny builder için bişeye gerek yok ama cleo3 için sanny buildere ihtiyaç var unutmayın
    yanlız bu modu yapıpda kullanan arkadaşlara bi sorum olacak num2+num8 yapınca içki içer diyo bende olmadım ve cleo3 kullanıyorum sorunumun çözümünü bilen söylesin num2 ve num8 tuşlarım normalde çalışıyor

  30. teşekkürler ben indirdim çok sağol. ARKADAŞLAR TARTIŞMAYA GEREK YOK CLEO 3 ı indirn cleoya atın oluyor HADİ SİZE KOLAY GELDİN :D

  31. burak

    arkadaşım 1. num nasıl yapılır 2. indirip mi yapmalıyız yoksa istediğimiz gibimi yoksa indiripmi

  32. ahmet

    arkadaşlar bendede böyle oldu ama çözdüm bende CLEO klasoru var eğer o varsa onun içine atın sorunsuz çalışıyor %100

  33. Kenan

    arkadaşlar num tuşları klavyeninin sağındaki rakamlardır onlara num tuşu denir :D çalıştırmak için üsteki num lock a da basmayı unutmayın :)

  34. tunahan

    yaa knk ler intrnet işte boşuna oğraştırıyolar biri diyo caps lock a bas çalıştır biri diyo num lock ne demek

  35. samandres

    yaa arkadaşlar ben bişey buldum :) ya programı indirdikten sonra bakın klavyenin en sağında num lock diye bşey yazoyo taaammı.num lucka basın sonra ordan 2 4 basın oluyo çok güzel

  36. çok ama çok teşekkür ederim arkadaslar ben indirdim modu sonra txd txr ve cs olarak ayırdım modelse anims e cleo nun içine cleo text e cleo saves e attım hepsini oldu :D

    naapcaanı bilmiyosan dene oluyo ve oyuna girdiginizce başlangıc ekranında sağ altta mod yada custom activated diye glb o zmn oyuna girince deneyin oluyo Num Lock u açmayı unutmayın :)

  37. erkan

    her şeyi yaptım oyuna girdim 2 ye 7 ye bastım olmadı ikisine aynı anda bastım olmadı ayrı ayrımı nasıl basçaz bi söyleyin allah rızası içinn

  38. arkadaşlar bu sigara içme çiş yapma içki içme vb onları aktifleştirdikten sonra cleo 3 yükleyin oluyor dert yanmayın yani ama bende bilmiyodum yapamıyordum :( nasıl yapacagımız için zaten ingilizce dosyaya yazı yazmışlar o yazıları kopyalayıp çeviriden türkcesine bakın bu kadar nasıl yapacağınız yazıo hem size yazık hemde bunu yapmaya çalısan insanlara ;( :/ :D

  39. yardımmmm

    ben cleo programını indirdim gta san andreas a attım sonra bu programı indirdim bu site de olan çalışmadı?
    neden num lock tuşlarıda çalışıyo?

  40. Admin

    eski yorumları okursan orada ne olduğu defalarca sorulmuş ve cevaplanmıştır. aslında yazının içinde de anlatılıyor. NUM DEMEK SAYI DEMEK YANİ NUMARA.

  41. abi ben şimdi anlatayım bak cleo 3ü indir sonra sit smoke drink şeyini cleo 3 e at num da numara kardeş sonra ordaki şifreleri gir iyi oyunlar alıntı değildir +rep

  42. bilgin

    bakın laptopta num tuşu isteyenler laptop unuzda
    en altta Fn diye bi tuş var o tuşa basıp harflerin üzerinde yazan sayılara göre numu ayarlayacaklar
    masaüstü bilgisayarı olup kalavye kullananlar en sağda
    Num
    Lock
    1
    yazan yere tıklayıp onuna altındaki sayılarla yapcanız
    num tuşu nedir anlatmışımdır inşallah

    BİR TEŞEKKÜR YETER ANLATABİLDİYSEM NE MUTLU BANA :D

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *