22.08.2014

    GTA san andreas superman mod şifresi

    Sponsorlu Bağlantılar

    GTA san andreas superman mod şifresi

    GTA San Andreas Superman Modu İndir

    1)’script’ adlı klasörü gta san andreasın yüklü olduğu yerdeki datanın içine kopyalıyoruz.
    2)indirdiğimiz dosyanın içinde bulunan ‘img_tools’klasörünü açıyoruz
    3)acılan pencereden yukardan file>open e basıyoruz
    4)gta san andreasın içinde bulunan ‘models’ klasörüne basıyoruz ve ordanda ‘player’ ı seçiyoruz
    5)’classic superman beta’ klasörünü açıyoruz.
    6)orda yazan isimleri aynılarını img toolsda buluoruz.örn:gimp.txd bulmamız gerekiyor.img toolsa gelioruz f2 ye basıyoruz.oraya gimp.txd yazıyoruz.karşınıza çııkıyor.
    7)gimp.txd ye sağ tıklayıp replace dioruz ve indirdiğimiz dosyadaki gimp.txd dosyasını seçiyoruz.
    8)diğer bütün dosyaların içinde aynı şeyi yapıoruz (shared adlı dosyanın içindekileride) ve modumuz yüklenmiş oluor.
    9)süperstreng adlı dosyayı ellemeyin.Şimdi size oyunun içinde nasıl üstünüzü giyebileceğinizi ve uçabileceğinizi söyleyeceğim…
    Üstünüzü giymek için ‘BEKKNQV’ yazmanız yeterlidir.Bu hileyi 2 kere yazın ki hile sonunda pasif olsun…
    Pelerinimiz yoktur giyside onu ayrıca binco dan almanız gerekir.
    Bincodan kolye seçeneklerinden biri pelerindir.
    Evet şimdi özel güçlerimizi kullanmayı öğrenelim;

    1)sağ ctrl ye basılı tutup c ye basarsak uçuşa geçeriz
    2)N tuşu gücümüzü artırır yani daha hızlı uçarız
    3)Y tuşu ise gücümüzü azaltır yani daha yavaş uçarız
    4)olduğumuz yerde h ye basılı tutarsak yanımızdaki arabalar geri uçarlar
    5)sağ click e basılı tutarak g ye basarsak yanımızdakiler yanar
    6)sağ click e basılı tutarak h ye basarsak önümüzdekiler havaya uçar
    7)eğer supermen modundan çıkmak normal bi insan olmak isterseniz mouse un orta tuşuna basılı tutarak sağ click e basın
    8)tekrar superman olmak isterseniz aynı işlemi tekrar yapın
    9)bir arabanın önüne gelin 4 5 adım uzağınızda olsn.g ye basarsanız araba bi havaya çıkar bi aşağı iner.bide h ye basarsanız araba artık siz nereye dönerseniz önüne gelir.yani arabı etrafa çarptırabilirsiniz.

    https://rapidshare.com/files/1989390729/supermod.FO.rar

     Gta  superman mod şifresi hile kodu download

    BU YAMAYI KURMAK HAYLİ ZOR VE KARIŞIK AŞAĞIDA ANLATTIM…OYUN HATA VEREBİLİR DOGRU YAPAMAZSANIZ O YÜZDEN YEDEĞİNİ ALIN YADA OYUNUN CD Sİ YOKSA KURMAYA KALKIŞMAYIN!

    aşağıda videosunu izleyebilirsiniz:

    http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/…_imgtool20.zip

    Yukardaki linki indirin WinRar arşivini Masaüstümüze çıkartıyoruz.Daha sonra İçindeki dosyaları IMG Tool yardımıyla yüklücez.Klasörün İçindeki Clark Kent BETA klasörünü açıyoruz ve İçindekileri Player.img dosyasına teker teker yüklüyoruz.Dosyaları yüklemeyi bitirdikten sonra,Superman Returns BETA klasörünü açıp tekrar Player.img dosyasına teker teker yüklüyoruz.Ardından isterseniz duvarları boyadığınızda (Grove 4 Life yazıyordu sanırım)çıkan yazıyı da Superman logosuna çevirirseniz bunun İçin de SUPER TAGS klasörünü açıp Superman Returns TAGS klasörüne giriyoruz.İçindeki dosyaları GTA3 klasörüne yüklüyoruz.SUPERMAN SA BETA V1.0 klasöründeki superstrength.gsi dosyasını San Andreas’ın kurulu olduğu klasöre yüklüyoruz.Hemen ardından SUPERMAN SA BETA V1.0 klasöründeki -Yasak- dosyasını San Andreas’ın kurulu olduğu klasörün data bölümüne kopyalıyoruz.Eğer açılış ekrandaki dosyalarıda değİştirmek isterseniz SUPERMAN SA BETA V1.0 klasöründeki Loading Screens klasöründeki LOADSCS.txd dosyasını San Andreas’un kurulu olduğu klasörün models bölümündeki T klasörüne atıyoruz.Son olarak Shared Parts İçindeki dosyaları tekrar Player.img dosyasındakilerle değİştiriyoruz.son olarak dosyaların birinde bir script olcak onu gta san andreasınızın scripti ile değiştirin aksi halde adam uçmaz ateş atmaz bu özellikleri olmaz
    bunu özellikle kendim buldum ingilizce kurulumunu okuyarak 

    Şimdi size nasıl kullanıldığını anlatacağım.

    İlk önce BEKKNQV şifresini yazıyoruz.Ardından N düğmesine gücünü arttırmak İçin basılı tutuyoruz (Sağ tarafda güç seviyesi gösterilecektir.Adamımızı değİştirmek İçin yani Superman ve Clark Kent adamları arasında geçİş yapmak İçin mouse un sağ düğmesi ile arkanıza bakmak İçin kullandığınız düğmeye aynı anda basıcaksınız.Daha sonra Binco Shop a gidip Chains bölümünden African Pendant kolyesini alıcaksınız(Türkçe de ne yazdıklarını unuttum Gülümeseme ) Klark Kent İçin gidip Deider Saches mağzasından Black Rim gözlüğünü alıcaksınız(Shades bölümünde) daha sonra Yaşlı Reece’e gidip AFRO saç traşİ olucaksınız.Uçmak İçin C ile Boşluk düğmelerine basıyoruz.Ama dikkat edin W yani ileri gitmeye de aynı anda basarsanız direk olarak yere düşer.W ya bastığınızda aşağİ S ye bastığınızda Yukarı gidiyor.Diğerleri de aynı zaten D Sağa A Sola Gülümeseme Hızlı koşmak bazen İşe yaramıyor herhangi bir özel tuşa basmanıza gerek yok süper hızlı olabilmek İçin zaten koştuğumuzda o kendisi öle süper koşuyor.Bir arabayı yukarı kaldırmak İçin 1 M kadar uzaşında olup G düğmesine basıyoruz çevremizde üstümüzde alev patlaması olması İçin Nişan Alma ile G düğmesine birlikte basıyoruz.1-2 metre uzağımıza Roket düşer gibi bir patlama olmasını istiyorsanız Nişan Alma ile H ye basıyoruz.

    Süperman mod:http://dosyam.net/?id=xk37r7

    işte oyundan görüntüler


    inanmıyosanız kendi gta san andreasımdaki fotoları bile koyarım:



    bu benim kendi gta san andreasım

    Ben denedim oluyor gerçekten uçuyor sizede şiddetle tavsiye ediyorum artık superman modu olmadan gta san andreas oynayamıyorum

    Gta san andreas Superman mod video izle

    Sponsorlu Bağlantılar

    Test drive unlimited para hilesi trainer indir

    GTA türk city türk arabaları

    Bu sayfadaki "GTA san andreas superman mod şifresi" konusuyla ilgili fikrinizi merak ediyoruz? Tespit ettiğiniz hata ve eksiklikleri bize yazın! Eleştirileriniz de en az övgüleriniz kadar bizim için değerlidir.

    15 Yorum

    1. adem
      4 Haziran 2012

      kardeş bende siyh bir adam cıkıo ucuo fln herşey dedigin gibi ama kırmızı donlu siyah giysili adam cıkıo yardım

    2. Fatih
      17 Temmuz 2012

      yha ben herşeyi yaptım kayıtlı oyunlardan birine giriyorum sonra masa üstne geliyorum gta sana andreas çalışmıyor diyo yardım

    3. barış
      8 Ağustos 2012

      nasıl uçuluyo

    4. Mahmut
      16 Eylül 2012

      Fatih bak new game yapman gerek yoksa olmaz
      ———————————————-
      barş Shift + C yaparsan uçarsın S ye basarsan yukarı gider W ye basarsan aşagı gider….

    5. 3 Kasım 2012

      arkadaşım yaptım ama adam kara bişey oluyo öyle uçuto neden kıyafetinde sorun var yardım edin:(
      yardım ederseniz çok svinirim:)

    6. Berkay
      12 Kasım 2012

      ben yapamadım bana team wier le yaparmısın ?

    7. 21 Aralık 2012

      cok guzel.

    8. cavid
      14 Ocak 2013

      bende shared adli dosya yok.onun icin de kara kiyafetli adam oluyor.bana shared adli dosyanin hangi sitede oldugunu soyleseniz cok memnun olurum

    9. Rasim
      17 Şubat 2013

      Kardesım ben herseyı yaptım new game den gırıorm ekran kapkaranlık oluo sonrada oyundan atıo yardımmmmm
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    10. eno
      2 Mart 2013

      nasıl yapılıyo

    11. YUSUF
      20 Mart 2013

      beyler bende uçma tusuna basınca oyun donuyo agırçekime geçiyo ve uçmuyo yardım

    12. 23 Mart 2013

      örümcek adam olma modu

    13. mert özçelik
      24 Mart 2013

      Abi eline sağlık her şeyi yapiyo acayip güzel olmuş bende artık superman yamasız oynamıyorum

    14. 2 Haziran 2013

      AGA NERDEN İNİYO

    15. 30 Mayıs 2014

      abi bende ucmuyo hile ni bana diyerseniz cok mennun olurum yardim

    Yorum Yapın

    E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Current day month ye@r *