18.04.2014

    Kuranı ezen yırtan kızın eski hali önceki ve sonraki halleri resim fotoğraf fotolar

    kuranı yırtan ayaklayan kızın ilk hali ilk resmi, kuranı ezen yırtan kızın eski hali önceki ve sonraki halleri resim fotoğraf fotolar

    Allah (c.c) eğer isterse tabikide bunu yapabilir, buna Kudret’i vardır mutlaka!

    ama, herkesin bildiği gibi bi efsane olan

    Hollandalı bi kızın annesinin okuduğu kur’anı yırtması üzerine Allah’ın (c.c) onu bu hale getirdiği söyleniyor!

    2013 İbretlik Kuran Mucizeleri İçin Tıklayınız.

    Şimdi bu resimede iyi bakınca görüceksinizki, kızın durduğu yer gayet temiz ve hiçte hastaneye benzemiyo!

    Olayın aslı şudur ki, bu tamamıyla bir balmumu heykelidir!
    Hollandada bir müzede sergilenmektedir ve kulaktan kulaga bi efsane olarak dolaşıp durmakta son iki yıldır ve inanç Turizmi yapılmaktadır
    Lütfen arkadaşlar, karşınıza her çıkana inanmayın
    Araştırmacı olun ve araştırın, her önümüze gelen şeye inanırsak, üstümüzde Batı özentisi elbiseler olsada, beynimizde hiç bir şey olmadığı sürece! kurtulamayız bu cehaletten!

    İşte size Müzede sergilenen Balmumu heykellerinden bi kare 

    2013 İbretlik Kuran Mucizeleri İçin Tıklayınız.


    Bu resım kucultulmustur.Gercek boyuta donmek ıcın tıklayın.799×330.

    ll_lrg_03[1]


    İbret Alınacak o kadar çok şey varken, böyle çocuk oyunlarıyla uğraşmayın!
    İşte gerçek bir Fotoğraf

    Somalide, çocuğu açlıktan ölen bir annenin çocuğunu bir beze sarıp kucakladığı ve tâkâti yeterse gömmeye giderken çekilen bi foto


    yâhut

    Sponsorlu Bağlantılar
    DMCA.com

    Nihat hocadan en etkili dualar

    Yaşar Nuri hocanın günümüz faiz konusunda yorumu

    Bu sayfadaki "Kuranı ezen yırtan kızın eski hali önceki ve sonraki halleri resim fotoğraf fotolar" konusuyla ilgili fikrinizi merak ediyoruz? Tespit ettiğiniz hata ve eksiklikleri bize yazın! Eleştirileriniz de en az övgüleriniz kadar bizim için değerlidir.

    38 Yorum

    1. umut
      21 Haziran 2012

      tamama siz doğrusunuz siz haklısınız bizim tek dediğimiz deneğin bakim ondan sonra oraya geçin yorum yazın söylentileri arkalarından mı uyduruyor millet……………

    2. fatma nur
      21 Ağustos 2012

      ey din kardeşlerim.kuran ı kerim ALLAH U teala tarafından bize gönderilmiş yuce bir kitaptır.elbette her nefs bir gün ölümü tadacaktır.bu dünyanın birde öbür dünyası var ve öbür dünyada bize şefaatçi olacak şeylerden biride KURAN I KERİMDİR. LÜTFEN BENİ DİKKATEALINIZ VE ALDIRINIZ VE ONA GÖRE DAVRANINIZ. ALLAH RAZI OLSUN.

    3. hayriye gül namlı
      5 Ekim 2012

      bence kuranı yırtarak çokkkkkkkkkkkkkkkk hata yaptı allah belasını wermiş ttttüüüüüüüüüüü namusuz

    4. Harun
      7 Ekim 2012

      Ben tamamen inanıyorum allah her seye kadırdır.

    5. fatma
      12 Ekim 2012

      yazııık ne hale gelmiş kız ne kuran ı kerimi yırtan bilmemki terbiyesis

    6. selin
      1 Kasım 2012

      arkadaşlar bizim kutsal kitabımızı yırtan kız ne kadar kötü olmuş değilmi bence bizde buna benzemediğimiz için alaha şükür etmeliyiz

    7. yunus emre karaarslan
      18 Kasım 2012

      allah belasını verdi

    8. havvanur
      18 Kasım 2012

      bence bu resimler uyduruk şeyler sakın inanmayın

    9. diyar
      25 Kasım 2012

      kızım sen allaha da mı inanmıyorsun?

    10. ilayda kanarya
      30 Kasım 2012

      kurani kerimi yirtan kiz igrec onun hikayesi su kiz muzik dinlerken anensi kuran okuyormus kiz da annesine kizmis sonrasini biliyor sunuz…ALLAHIM BIZI OKIZ GIBI YAPMA AMIIIIIIIIN ELFATIA {ELHAMDULILEHILILEHI VESSALE VETU VEDDAYYIBET ESELAMU ALEYKE EYYUHEN NEBIYYU VERAHMETULLAHI VEBERA KETUH ESHEDU ENNE ILEHE ILLALLAH VE ESHEDU ENNE ILAHEILLALLAH VE ESHEDUENNE ILEHE ILLALLAH

    11. tuba
      3 Aralık 2012

      kuran-ı kerim-i yırtmak çok günah ve bilhassa terbiyesizlıktir ve ALLAH’hü tala cezasını vermiştir

    12. 25 Şubat 2013

      BENCE BU KIZ DELİRMİŞ OLMALI

    13. aleyna
      23 Mart 2013

      bo olay gercek değil arkadaslar o bir hekel tıras böyle şeylere inanmayın

    14. 25 Mart 2013

      bu olaylanr gerçektir çünkü kuranı yırtıp atarsa allah çok günah yazar

    15. bilal
      2 Nisan 2013

      allahın kitabını yırtarak büyük hata yapmış allah korusun bizi böyle şeylerden

    16. 12 Nisan 2013

      YHa BAkN ÖRnEk AlIn

    17. münire
      21 Nisan 2013

      yalan mı? değil

    18. hüseyin
      25 Nisan 2013

      kızım sen allaha inamıyomuuuuuuuuuuuuu

    19. miraç
      1 Mayıs 2013

      Bence bu hale gelmediyse bile rabbim merhametli ve sabırlıdır bu tarafda cezasını vermese bile huzuruna çıktığı vakit vericekdir.

    20. Abdurrahman Çiftçi
      3 Mayıs 2013

      Çok kötü bir iş yapmışsın

    21. 1 Ağustos 2013

      bence bu kızda bütün aptal kızlar gibi delirmiş nedenm eşeği dövsende yine eşektir yani kızları düvsende yine aptalığa yapar anlata bildimi

    22. Barış
      22 Ağustos 2013

      bu gerçek değil balmumu iyi okuyun çoğunuz yanlış yazmışsınız ama kur’an’ı’kerim£ yırtığı doruysa öbür dünyada işi zor

    23. yunus
      2 Ekim 2013

      ALLAH belanı versin daha beter ol geber inşallah

    24. 26 Ekim 2013

      Haaaaaaaaaaaaaaaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaâaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallah belanı böyle verir işte memeli fare

    25. 26 Ekim 2013

      İnsanlığı ozledinmi

    26. 26 Ekim 2013

      Ziyaretine gelirim

    27. 9 Kasım 2013

      ALLAH BELANI WERSİN KEŞKE DAHA BETER OLSAYDIN KILLI FAREEEEE

    28. nikimdik
      22 Kasım 2013

      guldurdunuz beni

    29. 10 Aralık 2013

      O inanmayanlar zerre kadar inançları varsa denesinler… heykel tıraş diyorsunuz gidin bulun canlı yayınla herkese tüm dünyaya ispat edin!

    30. 10 Aralık 2013

      bu olaya inanmıyan birsürü yorumlar okudum bu olaya inanmayan kafirdir!!! bunu bilmiş olun rabbime karşı gelmenin cezası çok hemde çok büyük günah ve suçtur!!! inanmıyanlara tavsiyem isterseniz birde siz deneyin bakalım ne hale gelceksinizzzz denemesi parayla diilyaaa!!!

    31. seren
      12 Aralık 2013

      ben bu olaya inanıyorum neden saçma olsun ki kuranı yırttığı için şimdi de cezasını çekiyor

    32. missie
      12 Aralık 2013

      arkadaşlar bir şey soracam acaba bu kız şimdi konuşabiliyor mu

    33. 21 Aralık 2013

      ALLAH belasını versin

    34. cemile
      2 Ocak 2014

      tüüüü allahseni belanı vermiş ztn kahrol SALAK FARE))))EEE)))
      MEMELİ FARE

    35. 20 Ocak 2014

      Eğer kuran-ı kerimi yırtarsan böyle olursun

    36. 10 Şubat 2014

      çok günah sakın denemeyin görünce korktum(((sakın)))……

    37. elif
      26 Mart 2014

      kuranı yırtan bir insana ne denirki, dinsiz imansız denir işte ailesi bile kızlarının ölmesini istiyor

    38. Elif
      14 Nisan 2014

      Allah’a şükretsin ki onu direk cehennem e atmamış bu kız bence daha cezasını çekememiş Allah onun cezasını az bile vermiş ama günaha girmeyeyim Allah I’n bildiği her zmn vardır

    Yorum Yapın

    E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Current day month ye@r *